hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| كلینیك کسب‌وکار صنعت در شهرک‌های صنعتی لرستان گشایش می‌یابد

لرستان| كلینیك کسب‌وکار صنعت در شهرک‌های صنعتی لرستان گشایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اعلام کرد: يكي از شناخته‌شده‌ترین ابزارها و مدل‌های توسعه خدمات کسب‌وکار، ايجاد و راه‌اندازی کلینیک‌های کسب‌وکار به‌منظور نوسازي و بازسازي کسب‌وکارهای كشور است. كلينيك متشكل از مديريت و تيم‌هاي توانمندساز است كه از بين مشاوران حقيقي و حقوقي در حوزه‌هاي پايه در گروه‌های مديريت، توسعه فناوري، توسعه بازار، توسعه منابع انساني، مديريت مالي و حوزه‌های فني، مهندسي و خدمات عمومي کسب‌وکارو بر اساس شرايط عمومي و اختصاصي شكل مي‌گيرد.

به گزارش رویداد امروز، بختیار رازانی اظهار داشت: از وظایف مديريت و هیئت‌مدیره کلینیک تدوين برنامه عملياتي كلينيك و هدف‌گذاری ارائه خدمات توسعه کسب‌وکار باهدف افزايش ظرفيت بنگاه‌ها، فعال‌سازی واحدهاي راكد و نوسازي و بازسازي آن‌ها و تصويب نهايي آن توسط شوراي راهبري است.

رازانی تصریح کرد: در همین راستا كلينيك کسب‌وکار لرستان با محوريت مركز خدمات فناوري و کسب‌وکار به‌عنوان هاب كلينيك پس از اعلان فراخوان و تأييد صلاحيت مشاوران جهت عضویت در كلينيك (بر اساس شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي) توسط شركت شهرک‌های صنعتي استان، با برگزاری انتخابات اعضای هیئت‌مدیره و مدیر کلینیک، از بین مشاوران دارای شرایط با نظارت شوراي راهبري كلينيك، متشكل از رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان، تشكل‌هاي خصوصي و نماينده مشاوران به دبيري معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتي استان تشکیل شد.

در پایان ادامه داد: مدیران واحدهای صنعتی علاقه‌مند به اجرای پروژه‌های عارضه‌یابی و بهبود در واحد صنعتی خود می‌توانند در سامانه میز خدمت و درگاه خدمات الكترونيكي به آدرس eservice.isipo.ir تحت عنوان خدمت گیرندگان ثبت‌نام و از خدمات مشاوران کلینیک کسب‌وکار استفاده کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد